عاوزين نتعرف ع الفيس ونكون ف جروب سوا ع الفيس بوك ياريت تهتموا للفكره اصدقائى

أهواء

عاوزين نتعرف ع الفيس ونكون ف جروب سوا ع الفيس بوك ياريت تهتموا للفكره اصدقائى

كل صديق وصديقه يقولنا عشان نترابط ف جوب لان الفيس بنفتحه اكتر

طب إعمل جروب و حطلوا قوانين و كدا…و بداية،إتكلم أكتر عن فكرة الجروب،هيضيف لنا ايه مثلا؟ما إحنا عندنا مساحة هنا بنتكلم من خلالها!

انا شابف انه لما نتكلم ع الفيس بنترابط اكتر بنفتحه اكتر وبنتفاعل مع العالم اكتر ميكون لينا موقع خاص كمثليين وكده …عموما انا هعمله وابعتلكوا اللينك ايه رايك

يا ريت بجد اكيد كلنا بنفتح الفيس اكتر

اوك انا هعمل جروب ع الفيس وحاولوا تدخلوا عليه نتجمع فيه سوا

تمام ويا ريت يكون مغلق واسم مش ملفت علشان نعرف نتكلم بإحترام بدل منلائي فية طوب الارض ونلقية في الاخر اتحول لجروب للشقط

اية الاخبار مفيش جديد ؟

اية الاخبار مفيش جديد ؟

وين الجروب يلي عالفيس بوك يا جماعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اكيد هنا احسن والخصوصيه هنا ممتاذة والادمن رائع يبقي الفيس لزومه ايه وهتلاقي كل من هب ومن دب هيدخل
ويجعلك تسليه له ويعتبر الجروب كله عائلة واحدة حتى اللى بيغيب عن الموقع بنسأل عليه وبالامانة في اصدقاء
غايبين ولا نعلم الاسباب لانهم كانومتفاعلين مع المواضيع المطروحة والرد عليها وايضا يوجد الرسائل الخاصة
التى تتيح لك التواصل مع اى عضو تشعر انه مفيد لك وتجد الردود بشفافيه وحب واخلاص وهذا رأيى فهل من
معقب على كلامى

أوافقك الرأى أخى hasouna

الفيس ممكن يجيب رد فعل سلبي وأنتو عارفين المجتمع عامل ازاي

فى جروبات كتير بتكون سرية او مغلقة ومتعرفوش عنها حاجة يبقى ازاى كل من هب ودب هيدخل وهيسبب مشاكل وبعدين هنا فى عدم تواصل بجد اما الفيس مفتوح دايما انا شايفة ان فكرة جروب مغلق او سرى هيسمحلنا بالتواصل اكتر ومش اى حد يضاف على الجروب يعنى لازم نتاكد انه اهل للثقة مثل الجميع هنا وكمان صاحب الفكرة ليه مكملش عمل الجروب ده ياريت نفكر تانى فى الموضوع وبرضو هندخل اهواء بس بشكلها الطبيعى اوقات مابتفتحو الموقع

انا عجبتني فكرة الجروب عالفيس . نتكل و نتفح جروب

يا ريت انا حكون اول المنضمين ليه

انا عملت الجروب للى حابب يكلمنى ولن نترك اهواء ايضا فهنا ملتقنا ولكن لسهولة التواصل قليلا وبكل الحب والتقدير سنلتقى

فين؟

عملت جروب اسمه منارة جديدة

لينك الجروب ايه طيب علشان نعرف نلاقيه بسهوله

للأسف لم أجد الغروب بحث عنه ولم أجده