قصتي تكسف جدا دايما بحس بالخجل منها جداا

شخصي

ازيكو، انا قصتي دايما بحس بخجل منها طول عمري بتحرج منها اني ولد ومن وانا صغير جدا بحس اني بنت وبحس اني بحب الفساتين والجيبات وبحب شغل البيت وبحب العرايس وبحب المكياج وبحب الرقص كل حاجة وطول عمري كنت بحاول محبش كل ده عشان انا ولد وان ده حرام بس مبقدرش حاولت ولسه بحاول بس مفيش فايده ابدااا يعني كل مره احساسي بالميل للحاجات دي بس بيكون اكتر لو شفت فستان مثلا يعجبني بتجنن لما بشوف محلات لبس ولاد مبهتمش بس بتشريهم عشان لازم البس كده، اتجوزت بنت معايا ف الشغل عشان الاختيار المناسب كانت وكويسة وبتعرف اني كده وبتحبني ودعمتني فتره وبتعاملني كبنت بس بعدين بطلت عشان قالتلي انه حرام وانا اعتقد ان هي صح طبعا وانا بمثل طول الوقت اني ولد وانا بضايق بس هي دي الحياه :slight_smile: كنت اتمنى جدا اتجوز بنت مسترجله وحاولت كتيير جدا ومحصلش نصيب. بس صدعتكو شكرا

متتكسفيش من نفسك خليكي قوية

شكرا شكرا بس يضايق من نفسي دايما

اوعي تضايقي ولا تزعلي

This user has deleted their account

خساره يا ريت كنتي خطبتيني انا عمري ما انجذبت للرجال بس بحب بنت مسترجله حلمي كنت اتجوز بنت مسترجله ينفع طيب نبقا أصحاب اهو تعرفي يعني ايه بنوتي كمان :slight_smile:

This user has deleted their account

انا سليف بميول بنوتي اتمني اتعرف بحضرتك

هو الغرد من التعليقات هنا انكوا بتسعدوا ولا بتشقطوا

انا زيك ومتجوز كمان بس هي متعرفش حاجه خالص

Need to be translated

Need to be translated

شكراا شكرا :heart::heart::heart:
كل سنه وانتم طيبين

Need to be translated

يا ريت ماشي خلينا نتعرف على بعض يا سمبا

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

والله نفسك يا رب اصير بنتتت

كل اللي حكيتيه نفس اللي حاصل معايا تعرفي انا كنت بغير من اختي عشان بيشترولها فساتين و انا عشان ولد مكنانش ينفع البس زي البنات و لحد دلوقتي بعشق الفساتين و موضات الستينات زي فساتين سعاد حسني بس محرومه من ده كله لان المجتمع مبيقبلش اللي زينا