قصتى

شخصي
أدب

بدات قصتى وهى حقيقيه 100%
انى حبيت اكون مكان البنت فى افلام السكس دايما حبيت انى اكون انا الى بيتعمل معاه وكنت معجب جدا بجسمى وكنت بلبس هدو واعمل نفسى كعارضات الأزياء
وفضلت على كدا واتطورت انى كنت اجيب حاجه وادخلها فيا واعض فى نفس الوضع الى فيه البنت واتخيل انى مكانها وبيتعمل فيا نفس الى بيتعمل فيها
فضلت كدا لحد ما دخلت الفيس واعت ادور على الراجل الى هيفتحنى الراجل الى نفسى فيه وادور وادور وادور لحد ما لأيت شب بنفس سنى ويمكن اصغر منى بسنه
وكنت ساعتها 19 سنه
اتعرفنا على بعض واتكلمنا كتير جدا وفى الأخر روحنا الشقه وبدأنا نمارس الجنس مكنش عندى خبره وكنت مكسوف جدا جدا وسبتلو زمام الأمور وهوا كان ممارس ابل كدا مره معا صحبو كانايلى عليها وعملنا العمليه الجنسيه بس هوا معرفش يدخلو او جزء منو بس واتى شهوتو بسرعه جدا وانا كنت لسا مندهش اعت ابوصلو ومستغرب ام بيسنى وايلى سلام علشان اتاخرت
ولبس هدومو ومشى وانا اعت العب فى نفسى واتخيل الى عملو فيا من شويا وبعدها بأسبوع طلب اننا نعمل معا بعض تانى وعملنا وكان اسوء من الأولانى كمان
بعد كدا اتعرفت على واحد وحس بيا كان متجوز ودا الى حسيت معاه بالجنس بجد حسيت انى لأيت الى امارس معاه واتبسط معاه جدا جدا
بس حبيت انى اماارس معا واحد فى سنى ورجعت لأولانى تانى
ومارسنا معا بعض تالت
جيت ابوسو الى لا بلاش بوس نحضن بعض الى لا وحسيت انو بيبعدنى عنو فضل كدا لحد ما جت لحظه الأيلاج ساعتها حسيت انى رخيص اوى امت زأو عنى برجلى وهوا حس انى مش طايقو واعض يبصلى ويلعب لنفسو كانو بيتفرج على فلم
حسيت ان عالم الجاى بجد رخيص فى السلام بيتعاملو كانهم معوقين وفيه المعوقين هما الى مبسوطين فى اى قانون يسنى علينا قوانين بتدميرنا واحياء من غيرنا لماذا تنبزمونا وغيرنا يفتخر لماذا تجرمونا على اخطائنا ويموت اصدقائنا وغينا يعيش اسمى ايام حياته معا مثيله
للقصه بقيه
والبقيه تتحدث عن داخل اعماق اعماق مجتمع المثلين الشباب والبنات من داخل داخلهم وقصه كل واحد فيهم

استاذ مجهول لقد اشفقت عليك حين قرأة قصتك والامك وعند عثورك على من يحتويك وكان قلبك يزغرد
بوجودة ولكن للاسف خذلك ولم يقوم بواجبك الذى كنت تنتظره واعجبنى جدا طريقة طرحك لموضوعك
وهذا يدل على انك انسان راقي ومفعم بالانوثة وبدليل انك وجدت ما كنت تريده مع كبير السن المتزوج
وللاسف اعلم ان اكثر الشباب الان عندهم مشاكل في الانتصاب او القذف السريع او الصربعة
واحمد الله انى لا اريد الزواج وارجع للندم مع تمنياتى انك تجد من يحتويك ويقدر مشاعرك

انا واثق من نفسى انا زى االفل الانتصاب عندى تمام

This user has deleted their account

نفس ميولك هو هو ميولي
بس انا لسه ممارستش علاقه مع حد مارست مع نفسي بس وبقعد اتخيل نفسي مكان البنات في الافلام وكده

بس دايما بيجيلي فكره ان لو عملت مع حد علاقه ممكن يفضحني او يسبني او حتي يبصلي بصه اني شاذ او رخيصه

هتلاقي حد يقدرك متقلقيش بس هما قليلين

ألغى هذا المستخدم حسابه

صراحة وجدت من يحتويك و يفهمك و انا اغبضظك على هذا لأني لم اجد بعد من يفهم سلوكي و يحترم ميولي الجنسي و يحتويني مهما كان ذكر او انثى . عش نفسك و استمتع بها .