العنف الجنسى

جنسانية
ثقافة ومجتمع

هل تم ممارسة العنف الجنسى معك وانت صغير؛ أى هل تم اغتصابك؟

لم يحدث ذلك معي صراحة. ماذا عنك؟

بصراحة نعم تم إغتصابي بالقوة من طرف شابان أكبر مني سنا طلببوا مني ممارسة الجنس معي فرفضتهم أول مرة لكن أخدوني بالقوة ومارسوا معي الجنس حتى أني وجدت دما في مؤخرتي

لا يوجد شئ اسمه اغتصاب بالقوه ده من وجهه نظرى

مش اغتصبت انا مش كتت فاهم كان عنئي 4 او 5 سنين انا مش فااكر اي نقاصيل غير الشخص والموقف

مش اغتصاب لكن استسلمت لولحد كنت بحبه ونا في المرحله الابتدائيه وتكررت الممارسه لغاية انا اللى كنت بطلبه

لقد تم اغتصابى منذ ايام …تم تحديد موعد مع توب وتم تغيير مكان اللقاء وعندما وصلت …وجدت 5 اشخاص بدلا من واحد وعندما رفضت تم تقييدى وتبادل الاغتصاب ليومين متتالين ثم تركونى اجرجر كسرتى وخيبت املى …تركونى انزف دما … لكن الالم النفسى اصعب …تجربة مؤلمة …لا اتمناها لاحد …تشعر كانك دبيحة وكله بينهش فيك وليس لك الحق فى التالم

انا اسف جدا لك يا عزيزي هذا حقا حقا حقا بشع و قذر أرجوك أن تحاول ان تهدئ نفسك قليلا نحنا كلنا بجانبك هنا و بقربك لا تخف لو كنت استطيع فعل أي شيء للتخفيف عنك

alixus…شكرا لك ولدعمكم

الف سلامة عليك سوزان من الموقف المؤذى ده حاول تنسي واسترد قوة نفسيتك وقلبى عندك

معلش :frowning_face:
شئ مؤسف بجد لكن أنت أقوى بكتير أنا متأكدة :smile:
كن أكثر حذراً فى المرات القادمة يا صديقى ولا تقابل شخص أول مرة الا فى مكان عام و ليس عيب أن تحاول أقتناء سلاح دفاع عن النفس فى مجتمع كمجتمعنا هذا

دا كان تانى لقاء ولم اكن متوقعا تلك الخيانة منه …وسلاح ايه …دانا يادوبك دخلت من باب الشقة لقيت 5 تيران فى وشى ومكتفنى …مفيش فرصة لاى حاجة …اتعلمت درس صعب جدا …اول مرة امر بحالة الاغتصاب تلك وكم هى مؤلمة ان يتبادل 5 ذكور معاشرتك جنسيا لمدة 36 ساعة وانت مقيد …الالم النفسى صعب جدا …الى الان لا استطيع ان الملم احزانى …اسالكم الدعاء

جرح نفسي صعب جدا حاول تنسي هى محاولا صعب بس حاول لتستقر نفسيا وبدنيا وربنا معاك ويخلص طارك
من هاؤلاء العصابة الجنسية

انتي شفتي حد يستمتع بي الاغتصاب من قبل؟؟

This user has deleted their account

kakap شكرا جزيلا لك …شكرا لاهتمامك

اهاا تم اغتصابى بعنف من 2 و انا فى اعدادى و من بعدها بدأت احب موضوع العنف الجنسى لحد اما بقيد مدمن تقريبا للعنف

نحن بجانبك هنا سوزان … اريحي نفسك و هدئي أعصابك و كل شئ سيتم حله بإذن الله … و لكن تعلمي درسًا لا تذهبي لأحد خاصة إذا كان رجلاً :frowning_face: … نحن آسفون جدًا لكي …

الحالة دى اسمها الجنس السادى وكتير بيرتاحه مع هذا العنف وبصفة خاصة مع الموجب الغشيم ومع حبك للساديه
بتشعر بالمتعة مع الغشيم لانه بيديك الشئ اللى بتحبه

انا عقليا بحس اني عايز اعمل كده - وخصوصا في وسط الجنس ببقي عايز ابقي عنيف واضرب والجوه ده بس مش عارف بحس ان ديت مش شخصيتي وبرجع للرومنسيه
اعتقد ان هو في الاغلب تاثير الافلام الجنسيه علي عقلي - بس في الاغلب انا مش بحب العنف - بس بحب الحركه والفرك ههههههههههههههههه