رحلااااات وتعارف جديدة

أحداث واحتفالات
شخصي

بفكر اننا نعمل حاجة جديدة يعنى بلاش بقى حوارات النت والكلام ده اكيد كلنا نفسنا نخرج مع حد يفهمنا منيجى مثلا نعمل رحلات يعنى اللى من محافظة واحدة يتفقو على رحلة ويطلعوها مع بعض سواء ولاد او بنات مافيش فرق ونكون صداقات جديدة ونفرح شوية اصل بصراحة مصر مبقاش فيها افراح فا نسعد نفسنا بنفسنا بقى بس أهم حاجة يبقى بنا احترام.

يا ريت يا روما فكرة كويسة قوي،و لكن الأول لازم نكسر حاجز الثقة و نعرف بعض أكتر عشان نعرف ننظم لشيء زي دا،ولا ايه رأيك؟

بس رغم أن أغلبية اللي عالموقع من مصر, في أشخاص من دول ثانية. يعني في نوع من السهولة بين المصريين للإلتقاء, بس المشكلة مع الآخرين اللي ما يقدروا, خصوصاً في أوضاع البلاد الحالية.

فعلا عندك حق لازم نتعرف الاول والتعارف يبقى جد

البلد علطول كدا ولو فضلنا نقول لما حال البلد يتعدل يبقى عمرنا مهنعمل حاجة جديدة

انا موافق على الفكره جداا و متحمس ليها جدا وانا معاكو فيها

تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اقتراح رائع ياروما ولازم الاول نكتسب الامان والثقة حتى نستطيع القيام بهذه الرحلة وممكن نسميها رحلة الاحلام

اها تمااااااااااااااااااااااااام اكيييييييييييد الثقة والامان هى فعلا هتبقى رحلة الاحلام تحياتى

مساء الخير
دا اول موضوع اقرأه بعد ماسجلت … انا لسه جديد… بس هى فكره لذيذه بجد… بليز ممكن حد يساعدنى للتفاعل على الموقع انا تايه شويه

ازيك يا مادو،
الموقع سهل جدا،و فيه مواضيع رائعة في كل قسم فيه،ممكن تخش كل قسم تقرا فيه ايه ،تتكلم عن نفسك في موضوع ،تقترح،إقتراح،نتناقش و نحكي و كدا أهو :grin:

اهلين بيك الموقع هنا سهل جدا ولذيذ اوى كلنا هنا واحد وبنحترم بعض اوى اهلين بيك فى عائلتنا الجميلة

بالكوكابو , روما
مرسي جدا وان شاء الله هكون على تواصل يومى هنا على الموقع

خلاص نشوف يوم ونتفق عليه كلنا ونكلم بعض فى الاول ناكد الميعاد

انا لسه جديد علي الموقع… ومش عارف استخدمه كويسه وعاوز أكون اصدقاء وكدا يا ريت مساعداتكم بقا وكتشه :grin: :grin:

اهلين بيك كلنا هنا اصدقاء

كان نفسي ماكونش كدا

المثلية ليست إبتلاء،المجتمع هو الإبتلاء.
لا تتمنى أمنية كهذه عزيزي، أنا تابعت تعليقاتك ،لا تستسلم لأحكام المجتمع العرفية.
وحاول تحليل معتقداتك بالمنطق و الحكمة،و دعمها بالعلم و المعرفة،لا تستسلم!

طيب ازاى نقدر ننظمها و تكون secure بردو ؟

كلنا نفتخر بمثليتنا