الاعتداء الجنسي على الاطفال

شخصي

الموضوع شائك انا عارف… بس ببساطة ان كل ما يتفتح فى مكان ممكن اى حد يتكلم فيه و هو مجهول الهوية بلاقي ناس كتير حصلها و هى صغيره …

انا حصل معايا الموضوع ده و كنت لسه فى تالته ابتدائي من قريب لي اكبر منى فى السن …
ايه تجربتكم فى الحكاية ديه ؟
مجرد نقاش لكل واحد عانى من الموضوع ده و مناقشة اثاره النفسيه عليه … لعل و عسي نقدر على التعافي منه حتى بعد مرور فتره زمنيه طويله ( فى حالتى 20 سنه )

أهلا هيما،
بالنسبة لي، أنا لم يتم الإعتداء علي جنسيا بشكل قد أدعوه إعتداء كامل، ولكن كان هناك تحرش من الجنسين.قد كانو أكبر مني بالطبع.منهم من كانو في أعمار والدي أو والدتي أو أكبر.

الإعتداء الجنسي على الأطفال أمر بشيع يخالف الفطرة و الذوق السليم . أما بالنسبة لي فقد حصل لي هذا و لكن ليس بمسمى إعتداء . و هذا ما جعل ميولي الجنسي يتغير نحو فئة معينة من الرجال حصل ل و أنا في سن 8 . و لكني لا أتذكره و لا أريد أن أتذكره و لكن ذه هي النتائج ميول جنسي مثلي

أنت في حاجة أن تتحدث عن تلك التجربة،عزيزي.
كما أن هناك فارق بين الميل الجنسي و الميل الشعوري المصاحب للميل الجنسي.
فهل أنت تميل جسديا لنوع معين و سلوكيات جنسية معينة أم تشعر بمشاعر مثلية متكاملة على الصعيد الإنساني و الفسيولوجي؟

اتكلم اكتر يا بابادو… انا حصلي زيك… و لقيت ان افضل طريقة للتعافي من اثار الموضوع ده هو الكلام مش الكتمان …طول ما احنا كاتمينه مسببلنا هاجس و خوف جوانا

التحرش اعتداء يا صديقتى … نعيش في مجتمع ملئ بالحيوانات

حبيبي أنا لدي ميول لنوع معين و هو الفئة الأكبر من 50 سنة هذا هو ميولي و لا أميل مطلقا إى الشباب في مثل سني

اكيد بدايتك كانت مع كبار السن لانهم عقلاء ناضجين ويمارسو الجنس بحب وهدوء وعدم افتضاح امرك للعامة والخاصة
وصغير السن لا يهمة في ذلك الا ان يرمى شحنتة داخلك وينساك بعد كدة مع الاحتمال ان يحكى لاصحابة تجاربه
الجنسية والاشارة الى من مارس معاه فهنيئا لك كبار السن واسفة على هذا التحليل ان كان لا يعجبك

انا حصلي الموضوع ده وانا عندي 8 سنين من واحد قريبي وبعدين اتقرر كتير اوي

الموضوع بيحصل كتير وقد تتطور مع ناس كتير ويدمنوا الجنس بعد الممارية معهم

كبير السن بيكون ذا خبرة فى الممارسة وكذتك عدة نشر ما فعلة

This user has deleted their account

بالفعل موضوع شائك وبيسبب مشاكل كتير بس بالنسبه للكبار ايوه ان اقر انه فيه ناس وحوش بيعتدو بعنف على الاطفال ودول بيبقوا ساديين بس مش كل محبى الاطفال كده انا من الناس دى بحب الاطفال بس عمرى ما اعتديت على طفل بعنف انا عارف انه فيه ناس كتير بتعتبره شىء من الساديه بس لا حب الاطفال الحقيقى نوع من الرومانسيه انا مبدافعش عن حب الاطفال وممارسه الجنس معاهم لانى انا بحس بده بس عاوز اقول ان الاطفال بيحبو يتعمل معاهم كده بس مش بطريقه عنيفه هما بيحبوا اللمسات والاحضان انا عارف انهم بيبقو محتاجين للحنان وهما صغيرين ويمكن الاقى ناس تقول ان بنستغل حاجتهم للحب اقوله لا الطفل سواء كان بنت او ولد بمجرد ما بنتقرب منهم تلاقيهم هما اللى بيجولك و بيطلبوا ان تعمل معاهم كده بس المهم معاملتهم بحنيه و رومانسيه انا مقلتش الكلام ده غير هنا علشان لاقى فيه ناس متفهمه احتياجات الغير وتقدر تتناقش معاهم

لم اعانى من اى اعتداء جنسى وانا طفل … البداية كانت وانا عمرى 20 سنة

لم اعانى من اى اعتداء جنسى وانا طفل … البداية كانت وانا عمرى 20 سنة

اه واه من البدايا حصل معايا ونا ف الابتدائيه من 3 زملاء وكنت مستسلم ليهم لانى فعلا كنت بحب واحد فيهم
ومن اجله تركت نفسي يفعلو بى ما يشائون وهذا الشخص لم انساه مدى عمرى برغم لا اعلم اين هو الان
ومع ذلك حبه في قلبى لا ينضب بل بيذيد داخلى وكم اتمنى اراه ومش مهم ممارسة اى شئ بس اراه بيعنى
واستسلامى لهم لا يعتبر اغتصاب لانى كنت عارف هما بيعملو ايه وكنت بشعر بلذة الممارسه وبصفة خاصة
مع الانسان اللى بحبه وحتى الان احيانا يجينى الحنين للممارسة ولو مرة كل سنة لكى اشعر براحة جسدى
من هذه الممارسة ويجن جنونى عندما لا اعرف من يعطينى هذه الجرعة الشافية لهذه الحالة وهذا اختصار
لحالتى وللحديث بقيه عن هذه المسيرة التى عشقتها من الصغر وكيف حصل بعد ذلك التجربة وكيف احصل
عليها دون ان يفتضح امرى عند العامة

اكيد انت مرتاح نفسيا ياحسونة …لانك تعبر عن نفسك بشفافية كاملة …اهنئك على شجاعتك
انا محدش اغتصبنى وانا صغير …انا اول مارست كان عمرى 24 سنة …وكنت عارف انا بعمل ايه …حبيت وواحد ووهبته نفسى …استمتعت معاه …ومتعنى …وعلمنى …واحتوانى …لمدة 6 سنوات …الى ان ابتعد مجبرا …الى الان 14 سنة وانا مش ناسى اول لقاء لينا فى الاسكندرية فى كوفى شوب بميامى …ومش ناسى اول ممارسة معاه …ساعات ببقى نايم مع واحد ومتخيل احمد هو اللى معايا …كان راجل بجد …محتوينى بجد …محسسننى انى ملكة وهو بيحمينى …شكرا له

ونت كمان شجاع بتصريحك ده مع احساسي بان شخصيتك قريبا من شخصيتى