علاقة بزميل لي في الشغل

علاقات

غلطت مع صاحبي الغير مثلي في الشغل وخسرتة وشهر بي قدام الناس في الشغل، بالرغم من انه غلط معايا زي ما انا غلط معاه، بس هو حب يسحب دور البطولة مني وبدأ بفضيحتي قدام صحابة وبقيت في نظرهم الشاب الخول، مانكرش اني حبيتة من قلبي وهو الي حدا ما كان متجاوب معايا وحاسس بأني مثلي، بس هو ولا مره سألني، أنت مريض انت بتحس بشهوة من نحيتي، سبني كدا عايش في الوهم وغرقان في حبه الوهمي، مانكرش انه كان حنين عليا وطيب ومعرفتي بيه كانت قصيرة بس في الفتره البسيطة دي اتعلقنا ببعض، بس غلطتي اني ماعرفتش اخدته ليا ك صديق، وحالياً لا حصلت صديق ولا غريب، اخر كلمة قالها ليا، لما تتعالج تبقي تيجي تكلمني، لدرجة عمال اقول لنفسي هو لو في علاج لي وابقي انسان عادي زيهم مش شاذ عن طبيعتهم اللي هما اتعودوا عليها ورافضين اي حد مخالف لطبيعتهم، كنت اتعالجت، لدرجة اني روحت ابداء علاج دكتور نفسي برضة مافيش علاج، مش عارف اعمل ايه، لدرجة لما بيشوفني في الشغل أو الشارع بيبصلي بصه استحقار وقرف،، مع اني عمري ما كنت وحش معاه، بس عادي، ده قدر او غلط مني عشان اتعلم، وبقيت كارهه المثلية من اني بقع في حب صحابي الغير مثليين وبخسرهم بسبب الشهوة اللي جوايا بتميل للراجل اللي زي بالظبط ورافضة اي شهوة تجاه اي واحده من الجنس التاني، بس عشان مؤمن بالله، عمري ما فكرت في الانتحار، بقول هو انا لاطايل دنيا وكمان آخره، ده يبقي حرام عليا،
هو تخصص مرض ذكورة ينفع يخليني مش مثلي وابقي عادي زيهم واتجوز بنت الحلال وأخلف عيال وامي تفرح بيهم قبل ما تموت ولا هفضل طول عمري عايش لوحدي :broken_heart:

ودا دليل انو حقير بس اكشلي لو فكرت بمنظورو فا خو كان خايف انك تعمل زيو و تقول فتسرع الافضل كنت تكلمو بعدها و ان دا مينفعش حد يعرفو بما ان المجتمع رافض حاجة زي دي

تصرف حقير! لكن طلعت منه بدرس: لا تبادر قبل ما تتأكد ان الشخص الآخر له مثل ميولك

ألغى هذا المستخدم حسابه

انا مايك موجب 26 سنه اتمني نكون اصحاب و اخوات