محاولة يائسة من انا بالظبط؟

شخصي

شكرا لتفاعلكم الجميل

مش عارف ليه مختلف معاكى الحياة مش بس جنس وشهوة … اه دى حاجة اساسية بس هى مش كل حاجة ومينفعش نبنى سعادتنا عليها بس .
بالنسبة لانك مش عارفة هويتك دى طبيعى لانك اتعاملتى مع اشخاص مختلفة ومش طبيعين .يمكن عجبك احساس القوة والتحكم بس ممكن مينجحش كل مرة لان الشخص السابق كان نوع شخصيته كده …فانصحك مدوريش على نفس العلاقة لانك صعب تلاقي الاشخاص والطباع زى بعض

شكرا لردك الجميل واكيد بتفق معاك فى كل ما تقول وانا لم اذكر بكل كتاباتى ان الحياة جنس وشهوة على الاطلاق وانما فقط اردت المساعدة فى تحديد هويتى فقط لاننى احترت حقا ولكن للحياة جوانب اخرى كثيرة ولا يعلمها سوى الخالق اما عن بحثى عن نفس العلاقات فلست راغبة بصدمة جديدة وافضل البقاء وحدى كى لا يذيدنى احد هموما اخرى فوق همومى بشكرك مرة اخرى

المشكلة ان انت الظاهر بتدى الامان بسرعة للى قدامك و مبتساليش الاسالة الكافية ع حد ما فهمت من كلامك،متثقيش باى حد قدامك بسهولة بالذات ف موضوع الارتباط بس انت الذنب مش ذنبك.الشخص الاستغلالى الكذاب الخائن من اسوا الانواع والاخرى الصعب جدا حد يكتشفه لوحده. المهم تتعلمى من اللى عدى و تبقى اقوى و انصح مما كنت. بالنسبة لموضوع انت مين فانت لوحدك اللى تقدرى تجاوبى عليه ،اقعدى مع نفسك و فكرى فى اللى مريتى بيه و اللى كنت عايزاه و اللى حصل غلط و اسالى نفسك اسالة كتير عن الحاجات اللى انت نفسك تعرفيها ف نفسك.

اشكرك على تفهمك وان شاء الله تجدى شخص يناسبك وعلاقة ناجحة قريبا

This user has deleted their account

ممكن افهم الموقع دا بجد فى مثليات