حب وعشق وجنس

صح جداااااا دا قمه المتعه اساسا

دي حاجه طبيعيه لأني بردو كده بحس ب شهوه كبيره في اوقات غريبه يعني ممكن لما اصحي و لما بكون مع صحابي و لما بروح من برا و لما بكون في المواصلات و كده

الواحد عاوز يوصل لحل للمشكله دي
وهل ليها اثر جانبي ف النفسيه ولو ليها اثر نفسي بسبب قلة الممارسه
تبقي مشكله
زياده ف الشهوه غير طبيعي

بصراحه معرفش طبيعي ولا لا بس انا تعبت بجد من الحوار دا ومحتاج حل
انا بعمل العاده السريه اكتر من ٥ او ٦ مرات ق اليوم تعبت

هناك من تكون رغبتهم الجنسيه عاليه وهناك من تكون رغبتهم الجنسيه منخفضه، حسب كل شخص.
مثل ما هناك ناس شهيتهم مفتوحه جدا للطعام بشكل كبير جدا وهناك من ياكلون القليل فقط.
لا نستطيع الحكم على هذا الشيء بأنه غير طبيعي فهي شهوه، لكن إذا كان الموضوع زائد عن الحد فراجعي طبيب مختص بذلك.
في أوربا هناك أيضا جلسات لتقليل الرغبه الجنسيه كما هناك جلسات لزيادتها.

الشخص وحده يحكم عالموضوع اذا كان زائد عن الحد لدرجه تقلقه فهذا يتوجب معه العلاج واذا كان غير مقلق فهذا عادي جدا ويمكن ان تتاقلمي معه.

This user has deleted their account

صحيح لذلك قلت هذا اخر شيء إذا مش قادره تكمل حياتها والرغبه الجنسية مرتفعه لدرجه كبيره جدا ازعجتها واثرت عليها وعلى حياتها فوقتها ممكن تلجأ لطبيب.
مع اني ايضا لا افضل ذلك لكن هذا يكون حل، لأن في ناس بيوصل الموضوع معهم لدرجه بياثر على نفسيتهم وهذا بيكون صعب جدا.

انا مثلا موضوع اني بنت بجسم ولد مأثر على نفسيتي جدا وتعبانه لذلك أنا حاسه بالموضوع لو كان كبير لدرجه بتاثر على النفسيه فلازم مراجعه طبيب، اما لو تقدر تتقالم معاه فهذا افضل و اتفق معك وقتها.

دا طبيعي ياقلبي انا ولد وشهواني جدا وحاسس اني عايز علطول مش عارف ليه برضو بعمل العاده طول اليوم وحياتي عباره عن جنس في جنس

لا هذا طبيعي جداوفي كثير عندهم نفس الميول

الحل عندي +201100102390

الحل عندي +201100102398

انا ولد و ميولي بحب تبادل مع بنات بس

ممكن تكلميني خاص انا مثلك و اكتر كمان لاني بحب تبادل مع بنت

هو مش دايما طبيعي بس في نوع من الناس بيبقي عندهم طاقة وشهوة زيادة زيي كده وبيبقي دايما عايز يمارس الجنس باستمرار و النوع ده لازم يفرغ الطاقة الشهونية دي والا هيتعب جامد

انا شهوتي ٢٤ ساعه بتاعي واقف