My story as a lesbian girl

identity

Hey everyone
I’m really glade that I can talk about what I feel freely
I’m Lesbian and I’m 21 years old living in Cairo
انا كنت في مدارس بنات بس من اول سنه في لب الدراسه لغايت م خلصت الدراسه
على سن ال 13 سنه و هو وقت المراهقه بقيت احس باتجاهات غريبه و كنت بحسب اني عادي و في ناس زي. بس للاسف مش لقيت و في نفس الوقت عايزه احكي بس مش عارفه لاني مش كنت عارفه انا ميولي ايه او اشرحه ازاي اصلا و كنت عارفه ان الطبيعي ان البنات تنجذب للولاد بس بنت ل بنت او ولد ل ولد. و في مره صاحبت ماما عزمتنا نبات عند اختها و كنت اول مره اشوفها المهم اخت صحبه ماما كان عندها بنت. انجذبنا لبعض وحصل بنا علاقه. كل دا و انا مش عارفه انا ايه؟ فس سن 18 في بنت بعتتلي على DM و اقعدنا نتكلم ف راحت فالتلي انت Lesbian? طبعا انا مش كنت فاهمه روحت اعمل search و فهمت و اقعد ادور لمده سنتين لغايت م عرفت اني انا Lesbian المشكله دلوقتي اني انا مش عارفه احكي لحد و لا اقوله على ال جوايا و بقالي فتره عايزه فعلا الاقي البنت المناسبه ال نعدي بكل steps الطبيعيه لغايت م نحب بعض و نكون فعلا عايزين بعض جسديا. للاسف البنات ال قبلتها هنا و بره مصر او انا المنحوسه كله عايز Sex و بالنسبه ليا دي اخر حاجه انا محتجاها في العلاقه بالنسبه ليا اهم حاجه اني احب و نفهم بعد و نبقا حسين براحه و امان و احنا مع بعد عشان قرار ال Sexدا لازم يكون فيه ثقه و حب دا كدا بالنسبه ليا مش عارفه بقى انتوا ايه نظامكوا؟ ال زاي يقولي عن تجارب ليه و طبعا بتمنى ان المكان دا الاقي فيه ال soulmate ال بتمناها

ممكن نتكلم عن هل شي ونلقى حل

If you would like to talk, we can speak to each other, I’m a 27 years girl living in Cairo