الزواج السرى البديل

علاقات
أهواء
ثقافة ومجتمع

بحد هنا عقول متفتحة وراقية وكلها مشاعر انسانية متحضرة وليس منغلقة وكل ما يرجوه شوية حريه

مش حل فى مجتمعنا ده

انا مستعد اتزوج واحدة مثيلية بس تكون متحررة وتسيبنى اعمل الي عايزه وانا هسيبها تعمل الي هي عايزاه بس هى فين

حل جميل جدا بس ملهوش اي لازمه . للاسف لاننا ف مجتمع بيطالب بخطوات محدده ويحشر نفسه فيها كمان جواز اولاد اسره وبيدخل ف كله ده . المشكله الحقيقيه بقي ان حياتناومشاعرنا سر دفين بنحاول نخبيه عن الناس وده حيبقي عرضه للظهور . يعني مثلا افرض الاتنين اتجوزوا وكل واحد فيهم عايش حياته يبقي ادي اتنين تانيين دخلوا المعادله ويمكن يكون اكتر من كده . يعني السر اللي كان بين اتنين بقي بين اربعه او خمسه واي غلطه بنيه كويسه او سوء نيه تتهد حياه الكل عشان بس ممكن يكون فيهم واحد مش مسئول او اناني . وبدل مابقي مركز اوي ف تصرفاتي وتبقي سريه ابقي مركز ف تصرفات خمس او ست اشخاص . هي فكره من برا تبان جميله جدا بس مع الوقت حتتعقدومشاكلها تكبر .
مرسي اوي لكم الرقي والزوق اللي ف الموقع هنا بعيد عن الاسفاف اللي برا ده

انا مستعد لزواجه زى دى بس ألاقي المثلية المتعلمة المتفهمة وممكن تعيش بره مصر … انا مقيم في أروبا وعايز زواجه زى دى عشان اهلي فقط

“تبت” معناها انك بطلت تمارس جنس ولا انك بقيت ستريت؟ عشان لو التانية فمفيش حاجة علميا اسمها ان انسان ميوله مثلية 100% يبقى ستريت ب"العلاج النفسى" فغالبا انت كنت bisexual ،ثم متهيالى الامنية الافضل ان بدل منتحول نتنمنى انه فى يوم يفهم معنى حقوق الانسان و الحرية

سلام عليكم
أنا مثلي الجنس و أبحث عن زوجه مثلية للأرتباط وتكوين أسره هادئه وسعيده
أنا أسمي أحمد مصري – 38 سنه- الحمدالله مسلم
ليس فقط ضغوط الأهل و المجتمع هوه السبب الوحيد فى البحث عن زوجه.
لكن أرغب فى أن أجد أنسانه لنفهم بعضنا البعض ونكون متوافقين فى الجانب العلمي و الجانب الأجتماعي
حتي نستطيع
العيش سويا و نكون سند و ستر لبعضنا البعض وأمام المجتمع ونكون عون لبعضنا البعض في الحياه بكل حلوها و مرها.
سنكون لبعضنا عونا على الزمن و رفقاء درب
لا أبحث عن علاقة جنسية مع شريكة حياتي بحكم ميولي الجنسي ولكني سوف أعطي زوجتي الحب والحنان و الرعاية كأي زوج يرعي زوجته كما يجب. سوف يكون المودة و الأحترام المتبادل هوه أساس حياتنا.

أنا أنسان محترم بين أهلي و فى المجتمع و أبحث عن انسانه لها نفس الموصفات.
انا أعمل مهندس و أتمني أن أرتبط بأنسانه جامعية…حتي يكون هناك توافق فكري…أتمني لو كانت طبيبه أو مهندسه لكن ليش شرط مهم.

أنا أنسان طيب و حنون وهادئ الطبع جدا و من عائله مرموقه فأنا أبحث عن أنسانه تكون هائة الطبع و من عائلة محترمه.
أبحث عن أنسانه مسلمه فأنا الحمدالله أصلي و أصوم.
ممكن نتواصل لو تبحثي عن نفس الشئ من فضلك؟
لو مهتمه …ممكن نتفق علي شكل العلاقه و كل التفاصيل أن شاء الله.
ممكن تبعتي ليا علي الأيميل علي طول لو تحبي
m_tahwy@yahoo.com
لنا الحق أن نعيش كما يعيش الأخرين فالزواج قسمه ونصيب.

انتي جامدة اوي و نااااار

اتحسي ان عادي يمارسوا أمامك؟

احسنتي ممكن اتعرف على حضرتك

ياريت تعرض امري ع صدقتك انا موفق اكون معاها

This user has deleted their account

Dear all
I am 30 years old christian guy looking for a cover up wedding to a lesbian girl, In Amman Jordan Or Christian marriage of convenience
Both my parent health is not very well and I have tried to inform them about my sexuality but always was too scared to hurt them,
I am very friendly and open minded person, if you feel like same And want a cover up marriage please text me

Thanks and regards
Elijah

ارجوك لو تقدر توصلنى بيها

ألغى هذا المستخدم حسابه

هي فكره حلوه ووحشه بنفس الوقت ومصيرها الفشل الذريع الجيران حتلاحظ والناس حتلاحظ الناس اللي بتطلع وتدخل طبيعي حتفشل

دي اسمها دياثه يععععع

أنا بدور على Cover marriage
بس انا 20 سنة واهلي مش هيوافقو بحد اكبر من 30
وعايزة الشخص يكون Pure gay علشان ميحصلش بيننا اي مشاعر من اي نوع احنا هنعيش صحاب بس
والموضوع هيكون بسيط ولذيذ انا مخططة لكل حاجة من زمان بس مش لاقية شخص كويس, لو حد مهتم يكلمني

كلام جميل ودى فكره المفروض الناس تأخذها مأخذ الجد وأتمني ألاقي البنت المثليه اللي تفهمني

انا راجل عندي 50 سنه وعايز واحده فوق التلاتين سنه