انا اميل للبنات

شخصي
جنسانية

هاى
انا بقالى فتره مدخلتش الموقع
بس لأيت الردود كلها الى فى الموضوع دا ردود ليس لها اساس من الصحه يمكن لو طفل استشرتيه هيادر يفيدك اكتر
المهم
موضوع انك مياله للبنات وملكيش ميل للصبيان دا عادى جدا جدا جدا مش لازم ساعتها تفكرى انك بايتى مثليه ولازم تضورى على واحده شبهك وكل الهب دا لا
كل ما فى الموضوع انك اتعوتى بوجود البنات حوالين منك فى البيت اخواتك البنات او ولدتك بتتكلمى معاهم على طول وفى الدراسه برضو فى كل مكان وقليل لما تتعاملى معا الصبيان فا شىء طبيعى انك تكونى مياله للبنات وبتبوصلهم وبتعجبى بيهم
أأولك مثل صغير انتى زيك زى الطفل الصغير اتعود انو اكل شارب نايم معا ولدتو وفى حضن ولدتو يوم لما حد بيشيلو تانى مهما كان حنين عليه بيميل لولدتو برضو لحد ما بيكبر وبيفهم فا مش معنى انك ما حولتيش تكبرى دايره معارفك تبقى انك مثليه
المثليه فى الاعماق وليست فى الهواء

This user has deleted their account

وانا كمان

عزيزتى MYK
لما هذا الخوف انت تشعرين بميول للبنات واعتقد انك ستجدى على هذا الموقع او في الحياة من يشعر بنفس مشاعرك وكثيرا جدا من البنات من لهن هذه الميول ويكون لهن أيضا مشاعر في اتجاة الجنس الاخر وللعلم اذا لاحظتى ستجدى ان مشاع ممارسة الفتيات للجنس مع بعضهن اعلى بكثير من ممارسة الشباب المثلى على مستوى العالم وحتى تجدى هذا في أفلام الجنس ولعلمك انا اعتقد ان الفتيات تمارسن الجنس سويا كاحساس اعلى والذ من ممارسة العادة السرية فهل من الممكن ان تكون العادة السرية مشكلة لآ طبعا ؟؟؟؟ حاولى الاستمتاع مع الانثى ومع الذكر وعيشى حياتك كما ترغبين فكثيرا لهن نفس المشاعر وانتى غير مذنبة في ذلك

كلامك صح يا محمود والجنس هو الجنس بجميع اشكاله واوضاعه وكل انسان له ميول في شئ معين بيرتاح
لما يعمله

وانا كمان كده

هل تمارسين العادة السرية؟

انا اميل للبنات برضو لو حابة نبقي اصدقاء ابعتيلي

Need to be translated

عندي نفس الشعور مش لوحدك… بس الصعب انك تكوني بتميلي لحد لا يميل إليك من نفس النوع :slightly_smiling_face:

أنا خاضع كامل /بنوتي-سليف/ مشكلتي مع اللي برتبط بيهم
هوا اني بالنسبة ليهم عرض خاص لفتره محدودة
مش علاقة كامله دايمه
أنا ماعنديش أي شيء اسمه اعتراض ع أي امر من ملكتي
بس بينهوا العلاقة كلها بدون سابق انذار

تدرين شي ، تقريبا حتى انا عندي نفس الاحساس ، بس بمجتمعنا يحاولوا يضغطون علي حتى ارتبط بشباب ، بس ولا مرة حسيت ان عندي مشاعر اتجاه اي شاب ، على عكس لما وحدة صديقتي بحبها من زمان ، تقعد جمبي بس ، احس بسعادة وراحة لا توصف

نعم تكوين الصدقات أهم شي ف الكون

ألغى هذا المستخدم حسابه

مورشد جنسي تعالى اعلمك

وانا كمان اميل للبنات جدا