انا جندر فلويد فتاه من الخارج و عقل و رغبات رجل من جوايا

ثقافة ومجتمع

ألغى هذا المستخدم حسابه

حبيت في كلامك الاحترام واللياقة حتى في عرضك دا

أنا تقريباً الشخص المقابل اللي بتتكلمي عنه وفي نفس الوقت عاوز بيت واولاد

انا جدا مهتم… الصراحة انتي حلم كتيرين، واولهم أنا…
انا جاهز وبشوف بنفسي كل الصفات الي طلبتيها بدون استثناء، تعبت من المجتمع وعاداته وقوانينه، وبدي علاقة تحاكي احلامي ورغباتي ك كوير، وتحميني من المجتمع كمظهر خارجي…

لدينا العديد من الفرص للتغيير او الخوض في مغامرات جاده وبكل حريه وشفافيه
انتظر التواصل على الخاص للمزيد من المرح الممزوج بالحب

ألغى هذا المستخدم حسابه

ألغى هذا المستخدم حسابه

نفس تطلعاتي وميولي ارجو التواصل … انا احب اضع مكياج والبس حريمي و تطابق في الشخصية والجسم نحيف المائل للامتلاء وبايسكسوال اميل للانثي والشيميل اكثر : تعليم فوق متوسط وشغلي ليس بثابت حتي الان وسني ٣٣ سنة

هلا وغلا انا اسمى نورعمرى :hatching_chick:٣٢ شهادة جامعية أقيم في دبي وحاليا في مصر إجازة انا ولد ترانس بنوتى :nail_care: ممكن تبعتيلي هكون سعيدة جدا انا بدور علي وحدة مثلك بنفس مواصفاتك للجواز انا عايشة ولد عادى قدام الناس والمجتمع علشان العادات والتقاليد ومحدش يدايقنى أو يأذينى ولمة بكون لحالي بلبس بنت او أمام اصدقائى متقبلين وضعي ومنهم ما بيعرفو انى ولد لأنى شطرة جدا في انوثتى و إخفاء أي عيوب ذكورية في جسمى هكون سعيدة كتير لو اتواصلنا مع بعض :blush: بدور علي نفس شخصيتك انا معاية تقرير طبي بأضطرابات الهوية الجنسية ممكن تتواصلي معي علي kik
Nimoonour

بكل صراحة انا بشعر ب جاذبية مش طبيعية تماما للناس اللي شبهك. بس انا دايما بحاول اخبي الاحاسيس دي قدام المجتمع.

اووووه هذا طلبي من زمان
بتمنى نتواصل يا عمري محتاجك كتير

ألغى هذا المستخدم حسابه

كلام جميل
تحتاجي لفرصة مناسبة للتعرف على أصحاب الإهتمام والمقارنة ومعرفة الأنسب كما ذكرتى فكريا وإجتماعيا
الأمر ليس سهل بالتأكيد لكن يستحق الصبر
أسعد بالتواصل معك
جي جي

عادي هتلاقي ولاد بيتقبلوا ده انا واحد منهم و بيدوروا على النوع بتاعك

اضن انني انطبق على مواصفاتك من فضلك راسليني على الخاص

ألغى هذا المستخدم حسابه

لو كنتي قريبة مني لمارسة معك و تلبين رغباتك الذكرية الداخلية كما دردين فعلا اتمنى ان اكون سالب مع شخص مثلك ،

اتمنى تتواصلى معى عخرى ٣٢ عام

رجاءا لو متاح التواصل ياريت :heart::heart::heart:

ابعتلي خاص طيب نتكلم و نتعرف يمكن نتفاهم سوا

ابعتلى خاص وانا فى انتظارك