نساء الاربعين عام

جنسانية
أدب

رااااااااائعه

This user has deleted their account

فعلا المرأة الاربعينية رائعة

مش كل سيدات الاربعين كدة … انا كنت اعرف واحدة فى اول الاربعين … موضوع كان صعب اوى لانها مكنتش بتفهمنى بسهولة رغم انها مفروض عندها خبرة اكتر مكنتش بتتكلم معايا كتير ولا بتنصحنى فى حياتى كانت بردة اوى معايا معرفش هل دة عشان مكنتش بتحبنى ولا اية بس يلا الموضوع دة عموما فى نظرى نسبى ممكن نلاقى حد سنة صغير وكلامة يوزن عشرة اكبر منو … والعكس بس عموما عجبنى تعبيرك بالكلام تحفة

ليس كما تريد انما هو التوافق بين الاتنين ليشعروا بالمتعة الحقيقية

انا لسه 31 يعنى كدا خلاص مش وصلت لمرحلة 40 الحلوة

السؤال المطروح هو هل تدرك ذات الاربعين ذالك وهل تقبل ان تعيش علاقة جادة مع شاب في الثلاثينات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المرأه جذابه في أي عمر

اظن مش كل العواجيز عندها الخبرة اناليا تجربة مع وحدة وصلت لل 50 وتعاملت
معاها فكانت كما لو كانت اصغر منى وممتعة لاقصى حد وانا لو مكنتش
بحب وبعشق صحبتى لكنت مع صاحبة السن الكبير بقية عمرى
والموضوع مش بالسن انما بخبرة وتجارب لتشعر بمتعة
واحتواء وتشعرى بحب رائع وانتم فتحتو نفسي اليها
لان صحبتى غايبة عنى شويه لظروفها وسوف
اذهب اليها لارتشف من عبير حبها ليا واطفى
لهيبي على يديها الرائعة

إبداع بالتعبير بجد PROUD …
فامرأة الأربعين بل وكل النساء لها نكهة خاصة في الفكر والتعبير والعاطفة … وبل وحتى رجل الاربعين وكل الرجال كذلك …
المهم أن يتقن الواحد منهم العاطفة وفن العشق وعبادة الجمال مع الشريك بكل تفاصيله …

امرأة الاربعين عي موسوعة جنسية شاملة،كل اداب الجنس و قواعده تجيدها خاصة ادا كانت دات بنية جيدة
اعشقهن الى حد الجنون

كلامك صح ياسحر لكن لاتنسي ان الخبرة احيانا تكون ممتعه

جميل جدا … صاحبات الخبره شي لذيذ … كما يقول المثل المضحك … كبير يريح ولا صغير يصيح هههههههه

عجبني تعليقك يا جاسم جداا :grin:

سن الاربعين سن الخبرة في كل مناحي الحياة خصوصا في الممارسة الجنسية…بس ممكن اعرف الخبرة ازايس وهم حتي سن الاربعين لم يمارسوا الجنس من اجل المتعة؟؟؟؟؟؟؟؟؟هم يمارسوا الجنس من اجل الحصول علي المنتج الهام الاطفال…المصريات لا يستمتعنا بالجنس و هن أيضا لا يمتعون أزواجهن…الا القليل جدا والنادر منهن بسبب تعرضهن لعملية الطهارة التي تقضي علي الحياة الجنسية للمرأة المتزوجة

اعتقد بعد كل الردود دى
ان الكل يعشق نساء الاربعين
وانا اولهم

kayna oui

موضوع رائع… ومشاركه فعاله من الاعضاء